Digital Library NAES of Ukraine

Визначення рівня сформованості дослідницької компетентності старшокласника: експериментальне апробування тестових форматів

- Жук, Ю.О. (2013) Визначення рівня сформованості дослідницької компетентності старшокласника: експериментальне апробування тестових форматів In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2013 рік , 1 . Інституту педагогіки, м.Київ, Україна, pp. 105-106.

[thumbnail of Визначення_рівня_сформованості_дослідницької_компетентності_старшокласника.pdf]
Preview
PDF
Визначення_рівня_сформованості_дослідницької_компетентності_старшокласника.pdf - Published Version

Download (74kB)

Abstract

Про результати експериментального апробування різноманітних тестових форматів для визначення рівня сформованості дослідницької компетентності старшокласника.

Item Type: Book Section
Keywords: педагогічний експеримент, тестові технології, дослідницька компетентність, середня школа
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work > 001.8 Methodology > 001.89 Organization of science and scientific work
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Education Quality Assessment
Depositing User: доцент Ю.О. Жук
Date Deposited: 03 Apr 2014 12:43
Last Modified: 06 Oct 2015 10:41
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3009

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item