- Гораш, Катерина Вікторівна (2014) Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу In: Анотовані результати НДР Інституту педагогіки за 2013 р. . Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 22-24.
Preview |
PDF
Тези_Гораш_14.pdf - Published Version Download (170kB) |
Abstract
Автором зазначено доцільність застосування суб’єктно-об’єктного підходу до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього закладу, який дасть змогу встановити пріоритети інноваційного розвитку сучасної школи за окремими напрямами її діяльності; означити суб'єкти і об'єкти комплексного оцінювання; визначити характерні ознаки інноваційного поля навчального закладу та забезпечити системне впровадження освітніх інновацій.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів, комплексне оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ, суб’єктно-об’єктний підхід |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Innovations and Education Development Strategies |
Depositing User: | Науковий співробітник Валентина Юріївна Варава |
Date Deposited: | 09 Apr 2014 11:45 |
Last Modified: | 22 Mar 2019 12:51 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2953 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |