Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу

- Гораш, Катерина Вікторівна (2014) Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу In: Анотовані результати НДР Інституту педагогіки за 2013 р. . Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 22-24.

[img]
Preview
PDF
Тези_Гораш_14.pdf - Published Version

Download (170kB)

Abstract

Автором зазначено доцільність застосування суб’єктно-об’єктного підходу до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього закладу, який дасть змогу встановити пріоритети інноваційного розвитку сучасної школи за окремими напрямами її діяльності; означити суб'єкти і об'єкти комплексного оцінювання; визначити характерні ознаки інноваційного поля навчального закладу та забезпечити системне впровадження освітніх інновацій.

Item Type: Book Section
Keywords: інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів, комплексне оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ, суб’єктно-об’єктний підхід
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > Department of Innovations and Education Development Strategies
Depositing User: Науковий співробітник Валентина Юріївна Варава
Date Deposited: 09 Apr 2014 11:45
Last Modified: 22 Mar 2019 12:51
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2953

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item