- Савченко, Тетяна Леонідівна (2005) Практичні аспекти психофізіологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності (на прикладі уваги – як вольового контролю) Актуальні проблеми психології. Том. V: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. (4). pp. 176-181. ISSN 2072-4772
Preview |
PDF
Cавченко_4том05.pdf - Published Version Download (231kB) |
Abstract
У роботі розглянуто основні положення готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності. Визначено ряд критеріїв, які на наш погляд можуть служити показниками готовності. Проаналізовано роль рефлексії, як процесу самопізнання і усвідомлення своїх мотиваційних спонукань до даного виду діяльності; і уваги, котра виступає в якості вольового контролю, за діяльністю, що виконується.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | Професійна діяльність, готовність до діяльності, рефлексія, самопізнання, мотивація, увага, вольовий контроль. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of developmental psychophysiology |
Depositing User: | Молодший науковий співробітник Тетяна Леонідівна Савченко |
Date Deposited: | 18 Feb 2014 15:07 |
Last Modified: | 18 Feb 2014 15:07 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1894 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |