- Біла, І.М. (2011) Освітньо-виховні стратегії Японії Обдарована дитина, 10. pp. 51-58.
Preview |
PDF
20.pdf Download (235kB) |
Abstract
У статті поданий огляд освітніх тенденцій Японії крізь призму людиноцентризму та гуманізму. Проаналізовано передумови розвитку здібностей та обдарованості, визначено пріоритети та напрямки.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | Японія, освіта, гуманізм, здібності, обдарованість |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of preschool age psychology |
Depositing User: | Професор Ірина Миколаївна Біла |
Date Deposited: | 23 Feb 2014 11:51 |
Last Modified: | 23 Feb 2014 11:51 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1861 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |