Digital Library NAES of Ukraine

Нейродинамічні основи психофізіологічного стану студентів різного професійного напрямку навчання

- Завадська, Тетяна Василівна (2012) Нейродинамічні основи психофізіологічного стану студентів різного професійного напрямку навчання Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (12). pp. 63-71. ISSN 2072-4772

[thumbnail of Завадська_1.pdf]
Preview
PDF
Завадська_1.pdf

Download (266kB)

Abstract

У статті наведені порівняльні характеристики властивостей нервової системи та психологічної структури темпераменту студентів на етапі підготовки до професій типу «людина-людина» та «людина-техніка». Отримані дані свідчать про достатній нейродинамічний потенціал студентів для плідної учбової діяльності обох груп професій. Отримані відмінності між студентами за показниками деяких властивостей темпераменту, загальними виявилися середня працездатність та виражена пасивність, що може слугувати основою заходів щодо активізації учбово-професійної діяльності студентів.

Item Type: Article
Keywords: neurodynamica, the nervous system properties, the structure of temperament, professional activity
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of developmental psychophysiology
Depositing User: Старший науковий співробітник лабораторії вікової психофізіології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, кандидат психологічних наук, доцент Наталія Миколаївна Панасенко
Date Deposited: 14 Feb 2014 13:15
Last Modified: 14 Feb 2014 13:15
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1838

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item