- Корольов, Д.К. (2009) Методологічні принципи психодіагностики обдарованості Наукові записки Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України. (37). pp. 241-251.
Preview |
PDF
korolyov_st2.pdf Download (85kB) |
Abstract
У статті автор аналізує методологічні принципи психодіагностики обдарованості: цілісність, комплексність, надійність, компліментарність діагностичних підходів, компаративної діагностики актуальної та потенційної обдарованості, позитивної діагностики, динамічної діагностики, єдності діагностики та розвитку.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | обдарованість, психодіагностика, методологічний принцип |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of psychology of giftedness |
Depositing User: | провідний науковий співробітник Дмитро Костянтинович Корольов |
Date Deposited: | 13 Feb 2014 17:35 |
Last Modified: | 13 Feb 2014 17:35 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1826 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |