- Семенова, Р.О. and Корольов, Д.К. (2013) Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. VI. Психологія обдарованості (9). pp. 7-46.
Preview |
PDF
korolyov_st4.pdf Download (1MB) |
Abstract
У статті поданий теретико-методологічний аналіз основних підходів до проблеми підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю в психологічній науці; розкриваються характеристики системоутворювальних факторів побудови системи підготовки педагогічних кадрів до навчання і виховання обдарованих на різних етапах онтогенезу, визначаються базові складові їх психологічної готовності до розвитку обдарованості, накреслені перспективи подальшої розробки цієї проблеми.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | обдарованість, обдарована особистість, професійна культура педагога, система підготовки педагогів до роботи з обдарованими, системоутворювальні фактори розробки системи підготовки педагогів до навчання та виховання обдарованих, психологічна готовність педагога до роботи з обдарованими дітьми та молоддю |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of psychology of giftedness |
Depositing User: | провідний науковий співробітник Дмитро Костянтинович Корольов |
Date Deposited: | 13 Feb 2014 14:32 |
Last Modified: | 21 Mar 2018 10:24 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1743 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |