- Войтович, Марія Володимирівна (2013) Теоретичні підходи до розуміння проблеми професійного самоздійснення практичних психологів у галузі освіти Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (13). pp. 48-53. ISSN 2072-4772
Preview |
PDF
Войтович_1.pdf Download (276kB) |
Abstract
The article examines the phenomenon of personal self-realization. The presented approach to conceptualize the problem of professional self-fulfillment specialists. Features of professional psychologists in the field of education as well as requirements for the individual school psychologist.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | personal self-realization, practical psychologist in education, pro¬fessional development, professional self-realization |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of cognitive psychology |
Depositing User: | Старший науковий співробітник лабораторії вікової психофізіології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, кандидат психологічних наук, доцент Наталія Миколаївна Панасенко |
Date Deposited: | 10 Feb 2014 10:21 |
Last Modified: | 10 Feb 2014 10:21 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1700 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |