- Гурлєва, Т.С. (orcid.org/0000-0002-6518-5216) (2011) The peculiarities of autonomy in the preschool age Психолог дошкілля , 2 (19). pp. 9-13.
Preview |
PDF
Гурлева_(2011)_Особливості_розвитку_автономності_у_дошкільному_віці.pdf - Published Version Download (780kB) |
Abstract
Автономність особистості означає її самостійність, є показником психічного здоров'я, цілісності й повноти, рівня особистісної зрілості, індикатором позитивного спрямування особистісного розвитку, умовою становлення внутрішнього морального закону людини. Дитяча автономія проявляється вже у немовляти, але до зрілої якості особистості людина має пройти певний шлях усвідомлення себе, свого життя, своїх чеснот і недоліків, переживання успіхів і невдач, падінь і злетів, досвід спостереження та корекції власного розвитку. У статті розглядаються особливості та умови розвитку автономності у дітей дошкільного віку.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | autonomy, personal development, psychological conditions of formation of autonomy, methods of study, preschool age |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of consulting psychology and psychotherapy |
Depositing User: | пров.н.с. Тетяна Степанівна Гурлєва |
Date Deposited: | 09 Feb 2014 09:47 |
Last Modified: | 07 Aug 2018 16:41 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1682 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |