Digital Library NAES of Ukraine

Компетентісний підхід: провідна роль педагога у формуванні професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних

- Ростока, Марина Львівна (2013) Компетентісний підхід: провідна роль педагога у формуванні професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних In: Соціальне партнерство як інструмент оновлення змісту професійно-технічної освіти, матеріали Другої Всеукраїнської науково-практичної конференції . Видавець Роман Козлов, м. Кривий Ріг, Україна, pp. 137-139. ISBN 978-617-7104-00-0

Warning
There is a more recent version of this item available.
[thumbnail of tezu_krivojrog_rostoka_2013.pdf]
Preview
PDF
tezu_krivojrog_rostoka_2013.pdf - Published Version

Download (199kB)

Abstract

Визначення провідної ролі педагога у формуванні професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних та його готовності до реалізації компетентнісного підходу у ПТНЗ.

Item Type: Book Section
Keywords: формування професійної компетентності, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, компетентнісний підхід, педагог професійної підготовки
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology
Depositing User: PhD,с.д. Марина Львівна Ростока
Date Deposited: 14 Dec 2013 18:11
Last Modified: 31 Mar 2014 13:01
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1305

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item