- Музика, О. Л. (2012) Ціннісна підтримка регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання Теоретико-методологічні питання розвитку загальної обдарованості особистості: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції присвяченої 20-річчю заснування НАПН України, 13 березня 2012 р., м. Київ. pp. 75-82.
Preview |
PDF
Ціннісна_підтримка_регуляції_навчальної_діяльності_студентів_в_умовах_КМС.pdf Download (346kB) |
Abstract
У статті аналізуються особливості ціннісної підтримки учбової діяльності студентів, спрямованої на розвиток ціннісної регуляції учбової діяльності. Основними методами ціннісної підтримки учбової діяльності є використання організаційно-педагогічних особливостей кредитно-модульної системи і проблемно-орієнтовані техніки. Основним ресурсом ціннісної підтримки учбової діяльності є здібності студентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | кредитно-модульна система, проблемно-орієнтовані техніки, здібності, учбова діяльність, ціннісна регуляція, ціннісна підтримка |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of psychology of giftedness |
Depositing User: | професор, О. Л. Музика |
Date Deposited: | 21 Feb 2014 10:27 |
Last Modified: | 27 Feb 2014 08:14 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1286 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |