Digital Library NAES of Ukraine

Методичні аспекти застосування хмарно орієнтованих засобів у підготовці фахівців з інформаційних технологій

- Стрюк, А.М. and Стрюк, М.І. (2012) Методичні аспекти застосування хмарно орієнтованих засобів у підготовці фахівців з інформаційних технологій In: Хмарні технології в освіті: матеріали Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару . Видавничий відділ КМІ, м. Кривий Ріг, Україна, pp. 145-146.

[thumbnail of Stryuk-Stryuk.pdf]
Preview
PDF
Stryuk-Stryuk.pdf

Download (137kB)

Abstract

Проведено аналіз доступних на сьогодні хмарноорієнтованих засобів подання навчальних матеріалів та організації спільної роботи суб’єктів навчального процесу, який показав, що вони найбільш природно реалізують принципи комбінованого навчання та запобігають зниженню рівня пізнавальної діяльності через необхідність подолання студентами фрагментарності сприйняття.

Item Type: Book Section
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.7 Computer communication. Computer networks
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Відділ інформатизації навчально-виховних закладів
Depositing User: Андрій Миколайович Стрюк
Date Deposited: 09 Dec 2013 13:39
Last Modified: 30 Sep 2014 15:27
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1275

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item