- Стрюк, А.М. (2012) Використання навчальних об’єктів у комбінованому навчанні системному програмуванню Інноваційні технології як чинник оптимізації педагогічної теорії і практики. Матеріали ІІ Міжнародної наково-практичної конференції (15). pp. 71-75.
Preview |
PDF
stryuk_herson2012.pdf Download (268kB) |
Abstract
В статті розглянуто зміни до технологічної підсистеми методичної системи навчання, що вносить використання організаційної моделі комбінованого навчання у процесі навчання системного програмування. Визначено, що перехід до моделі комбінованого навчання системного програмування надає можливість перетворити статичний зміст навчання у динамічний шляхом уведення до процесу навчання розподіленого управління знаннями засобами системи управління навчанням і формування навчальних модулів з уніфікованих структурних компонентів – навчальних об’єктів. Навчальний об’єкт представлено як сукупність навчальних цілей, навчальних матеріалів, завдань та заходів з контролю знань, що структуровані та описані за допомогою метаданих. Модель навчального об’єкту передбачає зв’язки об’єкту з множиною інших навчальних об’єктів, які пов’язані з ним логічною послідовністю опрацювання навчального матеріалу. Доведено, що важливою складовою проектування змістового наповнення мобільного навчання є аналіз цілей навчання, що на рівні навчального курсу полегшує виділення навчальних об’єктів як найменших, логічно неподільних одиниць навчального матеріалу, а на рівні навчальних об’єктів дозволяє сформулювати його змістові складові.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | комбіноване навчання, навчальний об'єкт, системне програмування |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.4 Software > 004.45 System software Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Department of informatization of educational institutions |
Depositing User: | Андрій Миколайович Стрюк |
Date Deposited: | 09 Dec 2013 13:30 |
Last Modified: | 30 Sep 2014 15:25 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1273 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |