- Биков, В.Ю. (2011) Теоретико-методологічні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Теорія і практика використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі: Матеріали спільного розширеного засідання Президії НАПН України, Ради ректорів ВНЗ Одеського регіону і Одеської національної академії зв’язку ім. О.С.Попова (1). pp. 17-27. ISSN 2076-8184
Preview |
PDF
Теоретико-методологічні_засади_використання.pdf - Published Version Download (173kB) |
Abstract
Об’єктивні процеси розвитку суспільства (глобалізація і прискорення світових процесів суспільного розвитку, перехід суспільства до інформаційної стадії свого розвитку, демократизація суспільних відносин, інтеграція суспільних систем та ін.), зокрема ті з них, що здійснюються в напрямі забезпечення поступового та неухильного зростання матеріального добробуту і духовності людини, підвищення рівня її захищеності від можливих суспільних, техногенних і природних небезпек, невпинно і разюче змінюють світ, в якому ми живемо. В теперішні часи зміни в техніці і провідних технологіях, в суспільному житті, відбуваються досить швидко – навіть швидше, ніж тривалість життя одного покоління людей. Одночасно, ці ж об’єктивні процеси створили нові і загострили існуючі суспільні проблеми: науки і освіти, здоров’я населення, дитинства, молоді і сім’ї, безробіття і зайнятості, економічні, екологічні, демографічні, морально-етичні, оборони і безпеки та ін.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |