- Сороко, Н.В. (2013) Проблема створення моделі комп’ютерно орієнтованого середовища розвитку ІК-компетентності вчителів (міжнародний досвід) Інформаційні технології і засоби навчання, 5 (37). pp. 29-42. ISSN 2076-8184
Preview |
PDF
899-3050-1-PB_(1).pdf Download (359kB) |
Abstract
У статті висвітлені основні підходи вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо створення комп’ютерно орієнтованого середовища для навчання. Охарактеризовані популярні у світі моделі комп’ютерно орієнтованого середовища для навчання дорослих,які базуються на нових інформаційно-комунікаційних технологіях, як, наприклад, Веб 2.0,хмарних технологіях та ін. Виокремлені основні функції комп’ютерно орієнтованого середовища в навчальному процесі і для розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя, а також вимоги до створення моделі комп’ютерно орієнтованого середовища для розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів. Визначено, що поєднання потенціалу міжнародних стратегічних напрямів, інформаційних продуктів і середовищ, участі представників освітньої спільноти, зокрема вчителів і учнів, у різних проектах є найефективнішим механізмом розбудови навчального середовища, що сприяє розвитку ІК-компетентності учасників навчального процесу.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |