- Гриб'юк, О.О. and Жалдак, М.І. (2013) Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія. Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання (2).
Preview |
PDF
monografia-psih-ped-KOMS+.pdf - Accepted Version Download (273kB) |
Abstract
Розглядаються психолого-педагогічні вимоги впровадження комп’ютерно-орієнтованих систем навчання в навчальний процес з метою підвищення ефективності навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах. Значна увага приділяється проблемам створення сучасних ефективних систем навчання, в рамках яких дослідження традиційних психологічних проблем дозволяє уточнити ефективність певної системи навчання, зокрема особливості уваги і мислення учнів в умовах комп'ютеризованого навчання. Аналізуються принципи, на яких базується розвиток комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання, методи дослідження ефективності використання комп'ютера в навчальному процесі, критерії визначення такої ефективності та фактори, від яких вона залежить.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |