- Савченко, З.В. (2013) Застосування мультимедійних засобів у загальноосвітніх навчальних закладах In: Мультимедійні технології в освіті . НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 81-82.
Preview |
PDF
№1-Тези_2013_НАН_Укр.pdf - Accepted Version Download (126kB) |
Abstract
Призначення і роль цих мультимедійних засобів багато в чому залежить від організації навчального матеріалу та педагогічних можливостей. А саме, якщо засіб призначений для безпосереднього навчання, тобто, для взаємодії вчителя (тьютора) і учня (слухача), то відповідно і вимоги до організації і змісту такого засобу будуть визначатися через особливості даної взаємодії. Якщо він призначений для самоосвіти, то відбір навчальних матеріалів і організація будуть зовсім іншими, такий засіб змістом і організацією буде наближатися до гіпертекстового електронного підручника. Одним із суттєвих питань постає підбір електронних засобів навчального призначення (ЕЗНП) та дистанційних мережевих курсів (ДМК) для їх використання у загальноосвітніх навчальних закладах. Це обумовлюється підвищенням вимог до якості наочних представлень навчального матеріалу та лабораторних робіт.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |