Формування ІКТ-компетентності викладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти

- Коневщинська, О.Е. (2014) Формування ІКТ-компетентності викладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (42). pp. 20-32. ISSN 2076-8184.

[img]
Preview
PDF
1117-4042-1-PB.pdf - Published Version

Download (224kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано основні підходи щодо формування ІКТ-компетентностіу категорії фахівців, які здійснюють навчально-методичну підтримку процесу дистанційного навчання. Висвітлено ступінь наукової розробки проблеми, визначено й обґрунтовано сутність ІКТ-компетентності вчителя, наведено огляд зарубіжного і вітчизняного досвіду навчання вчителів у сфері інформаційних технологій. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення відповідного кваліфікаційного рівня викладачів-тьюторів, які працюють у мережі ресурсних центрів. Виокремлено рівні ІКТ-компетентності, необхідних для успішної професійної діяльності мережних викладачів.

Item Type: Article
Keywords: Формування ІКТ-компетентності, викладачі-тьютори, ресурсні центри дистанційної освіти
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of research and learning environment design
Depositing User: к пед н С М Іванова
Date Deposited: 05 Jan 2015 16:12
Last Modified: 25 Nov 2017 18:08
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7606

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item