The role of family education in the psycho-speech development of children with stuttering

- Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704) (2023) The role of family education in the psycho-speech development of children with stuttering In: Сучасні теоретичні й прикладні контексти спеціальної та інклюзивної освіти : зб. тез доповідей ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф.(24-26 травня 2023 р., м. Луцьк) . ВНУ ім. Л. Українки, м. Луцьк, Україна, pp. 251-257.

[img] Text
Родина_2023.pdf - Published Version

Download (343kB)

Abstract

The theses represent the main substantive aspects of family upbringing of children with tempo-rhythmic speech disorders.

Item Type: Book Section
Keywords: Заїкання, темпо-ритмічні порушення, родинне виховання
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Department of speech therapy
Depositing User: Доктор філософії у галузі педагогіки Юлія Валентинівна Рібцун
Date Deposited: 23 Jun 2023 12:42
Last Modified: 23 Jun 2023 12:42
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/735839

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item