The use of the tandem method in the process of introducing the model of multilingual education

- Фідкевич, Олена Львівна (orcid.org/0000-0003-3294-915X) (2023) The use of the tandem method in the process of introducing the model of multilingual education In: Актуальні проблеми сучасної освіти: реалії і перспективи. Матеріали V (IV) Всеукраїнської конференції студентів та викладачів закладів освіти. Тези доповідей учасників конференції . ВСП «Маріупольський фаховий коледж ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна, pp. 17-19.

[img] Text
Збірник тез V Всеукраїнської конференції ВСП МФК ДВНЗ ПДТУ-17-19.pdf - Published Version

Download (313kB)

Abstract

The theses reveal the essence and role of the tandem method in the implementation of the model of multilingual education, define the pedagogical conditions for its use, and its advantages compared to traditional methods for the formation of multilingual competence. The results of an experimental study on the use of the tandem method in the process of introducing multilingual education are presented.

Item Type: Book Section
Keywords: tandem method, multilingual education, multilingual competence, educational institutions, integration
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 8 Language. Linguistics. Literature > 81 Linguistics and languages
Divisions: Institute of Pedagogics > Department of Teaching National Minority Languages and Foreign Literature
Depositing User: c.н.спів Олена львівна Фідкевич
Date Deposited: 05 Jun 2023 18:23
Last Modified: 05 Jun 2023 18:23
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/735451

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item