Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями

- Науменко, О.С. (2011) Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України - Т.:VI. Психологія обдарованості – Вип. 6. . pp. 115-125. ISSN 2072 - 4772

[img]
Preview
PDF
науменко_2011.pdf

Download (135kB)

Abstract

Стаття присвячена проблемі Я-концепції особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями, особливо зважаючи на те, що обдаровані діти переживають різноманітні труднощі, серед яких і труднощі зв’язані з формуванням Я-концепції (занижена або завищена самооцінка, що блокує реалізацію внутрішнього потенціалу).

Item Type: Article
Keywords: Oсобистість педагога, професійна самосвідомість педагога, Я-концепція, обдаровані учні.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of psychology of giftedness
Depositing User: науковий співробітник Ольга Степанівна Науменко
Date Deposited: 25 Nov 2014 14:28
Last Modified: 25 Nov 2014 14:28
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7126

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item