Підходи щодо формування ІК-компетентності у школах Великої Британії

- Малицька, І.Д. (2014) Підходи щодо формування ІК-компетентності у школах Великої Британії Дев’ята міжнародна конференція «Нові інформаційні технології в освіті для всіх» (ITEA-2014) . (Submitted)

[img] PDF
Малицька_Ірина_Дмитрівна_ITEA.pdf
Restricted to Repository staff only until April 2015.

Download (121kB) | Request a copy

Abstract

На основі аналізу міжнародних документів Європейського Союзу, державних освітніх документів Великої Британії, аналітичних матеріалів визначено підстави, які обумовили впровадження у Національний курикулум нового предмету «Комп’ютинг» замість предмету «Інформаційні і комунікаційні технології» (ІКТ). Наголошено, що на процес реформування системи освіти Великої Британії впливають бізнес структури країни, які формують сучасний і майбутній ринок праці.

Item Type: Article
Keywords: ІК-компетентність, реформування системи освіти, Велика Британія, зарубіжний досвід
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Інформаційно-аналітичний відділ педагогічних інновацій
Depositing User: старший науковий співробітник Ірина Дмитрівна/І.Д. Малицька
Date Deposited: 24 Nov 2014 11:24
Last Modified: 03 Oct 2015 17:54
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7085

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item