Процедурна модель комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти

- Колос, К.Р. (2014) Процедурна модель комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти In: Звітна конференція ІІТЗН НАПН України ІІТЗН НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 179-180.

[img]
Preview
PDF
Процедурна_модель_КОНС_ЗППО.pdf - Published Version

Download (250kB)
Official URL: http://lib.iitta.gov.ua/4534/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%...

Abstract

Репрезентація впорядкованості, послідовності та узгодженості навчально-пізнавальної діяльності у КОНС ЗППО, насамперед, обумовлюється розробкою і представленням, у формі точного і повного опису елементарних процедур (основних правил) динамічної взаємодії об’єктів і суб’єктів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. Для цього побудовано процедурну модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти, основними компонентами якої є теоретико-продукційна, узгоджувально-аналізуюча, ціле-корегувальна та координаційно-узагальнююча процедури

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: комп'ютерно орієнтоване навчальне середовище закладу післядипломної педагогічної освіти, процедурна модель
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Divisions: Information Technologies and Learning Tools > Відділ інформатизації навчально-виховних закладів
Depositing User: Катерина Ростиславівна Колос
Date Deposited: 11 Jul 2014 06:05
Last Modified: 11 Jul 2014 06:05
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5694

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item