Особливості підготовки педагогів професійного навчання до проектування інноваційних технологій

- Романова, Г.М. (2014) Особливості підготовки педагогів професійного навчання до проектування інноваційних технологій In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 114-115.

[img]
Preview
PDF
Звітня_конф_тези_-Романова.pdf

Download (204kB)
Official URL: http://ipto_info@ukr.net

Abstract

У статті обґрунтовано, що у підготовці педагогів до дидактичного проектування, зокрема проектування інновацйних навчальних технологій, саме суб’єктно-продуктивний підхід здатний забезпечити втілення унікального досвіду саморозвитку педагога у продуктах діяльності, створити умови для його самоактуалізації та рефлексії.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: педагог, професійне навчання, проектування, інноваційна технологія.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology
Depositing User: Завідувач лабораторії методик професійної освіти і навчання Г.М. Романова
Date Deposited: 07 Jul 2014 06:04
Last Modified: 07 Jul 2014 06:04
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5603

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item