Особливості впливу ІКТ на особистість учня молодших класів

- Бісіркін, П.М. (2003) Особливості впливу ІКТ на особистість учня молодших класів In: Інформатизація освіти України: стан, проблеми, перспективи. . Херсонський державний педагогічний Університет., м. Херсон, Україна, pp. 12-14.

WarningThere is a more recent version of this item available.
[img]
Preview
PDF
Бісіркін_тези_херсон_2003.pdf - Published Version

Download (55kB)

Abstract

Запровадження нових інформаційних технологій (ІКТ) у навчально-виховному процесі молодших класів агальноосвітніх навчальних закладів формує множину питань, пов’язаних з проблемами впливу зазначених технологій на формування особистості учнів. Необхідність вивчення наслідків застосування засобів ІКТ як засобів навчальної діяльності учнів молодшої школи зумовлено їх, віковими особливостями, швидким розвитком їх психофізіологічних якостей,формуванням способів мислення, діяльності, стратегій поведінки у навчальному та соціальному середовищі. Числені дослідження вказують на своєрідність розвитку мислених процесів притаманних цій віковій категорії дітей.

Item Type: Book Section
Keywords: Інформаційно-комунікаційні технології,початкові класи.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Відділ лабораторних комплексів засобів навчання
Depositing User: науковий співробітник Петро Михайлович Бісіркін
Date Deposited: 30 May 2014 07:58
Last Modified: 30 May 2014 08:43
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4547

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item