Етнокультура, природовідповідність в метизації особистості

- Філіпчук, Г.Г. (2011) Етнокультура, природовідповідність в метизації особистості Естетика і етика педагогічної дії: збірник наукових праць (1). pp. 34-46.

[img]
Preview
PDF
_doc.pdf - Published Version

Download (111kB)

Abstract

Практично кожна країна в умовах сучасного цивілізаційного розвитку розглядає освіту як основу життєвого успіху особистості, благополуччя нації, її конкурентоспроможності. Якісна, безперервна, динамічна освіта є імперативом росту людського капіталу, інноваційного поступу суспільства. Вона є також одним із головних чинників становлення і поширення демократії. Суспільство, а особливо постіндустріальне, у ХХІ ст. потребує більш досконалої форми політичної і громадської організації, щоб створювати умови для творчої самореалізації особистості, впровадження новітніх технологій, адекватно реагувати на нові виклики і ризики, забезпечувати сталий розвиток...

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Етнокультура, природовідповідність, філософія, діалог культур, реформування освіти
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work > 001.9 Dissemination of ideas
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 39 Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life. Folklore
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults
Depositing User: Вероніка Губчик
Date Deposited: 12 May 2014 15:38
Last Modified: 12 May 2014 20:15
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4137

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item