Практичні аспекти психофізіологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності (на прикладі уваги – як вольового контролю)

- Савченко, Тетяна Леонідівна (2005) Практичні аспекти психофізіологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності (на прикладі уваги – як вольового контролю) Актуальні проблеми психології. Том. V: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. (4). pp. 176-181. ISSN 2072-4772

[img]
Preview
PDF
Cавченко_4том05.pdf - Published Version

Download (231kB)

Abstract

У роботі розглянуто основні положення готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності. Визначено ряд критеріїв, які на наш погляд можуть служити показниками готовності. Проаналізовано роль рефлексії, як процесу самопізнання і усвідомлення своїх мотиваційних спонукань до даного виду діяльності; і уваги, котра виступає в якості вольового контролю, за діяльністю, що виконується.

Item Type: Article
Keywords: Професійна діяльність, готовність до діяльності, рефлексія, самопізнання, мотивація, увага, вольовий контроль.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of developmental psychophysiology
Depositing User: Молодший науковий співробітник Тетяна Леонідівна Савченко
Date Deposited: 18 Feb 2014 15:07
Last Modified: 18 Feb 2014 15:07
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1894

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item