Освітньо-виховні стратегії Японії

- Біла, І.М. (2011) Освітньо-виховні стратегії Японії Обдарована дитина, 10. pp. 51-58.

[img]
Preview
PDF
20.pdf

Download (235kB)

Abstract

У статті поданий огляд освітніх тенденцій Японії крізь призму людиноцентризму та гуманізму. Проаналізовано передумови розвитку здібностей та обдарованості, визначено пріоритети та напрямки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Японія, освіта, гуманізм, здібності, обдарованість
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of preschool age psychology
Depositing User: Професор Ірина Миколаївна Біла
Date Deposited: 23 Feb 2014 11:51
Last Modified: 23 Feb 2014 11:51
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1861

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item