Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю

- Семенова, Р.О. and Корольов, Д.К. (2013) Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. VI. Психологія обдарованості (9). pp. 7-46.

[img]
Preview
PDF
korolyov_st4.pdf

Download (1MB)

Abstract

У статті поданий теретико-методологічний аналіз основних підходів до проблеми підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю в психологічній науці; розкриваються характеристики системоутворювальних факторів побудови системи підготовки педагогічних кадрів до навчання і виховання обдарованих на різних етапах онтогенезу, визначаються базові складові їх психологічної готовності до розвитку обдарованості, накреслені перспективи подальшої розробки цієї проблеми.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: обдарованість, обдарована особистість, професійна культура педагога, система підготовки педагогів до роботи з обдарованими, системоутворювальні фактори розробки системи підготовки педагогів до навчання та виховання обдарованих, психологічна готовність педагога до роботи з обдарованими дітьми та молоддю
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of psychology of giftedness
Depositing User: провідний науковий співробітник Дмитро Костянтинович Корольов
Date Deposited: 13 Feb 2014 14:32
Last Modified: 13 Feb 2014 14:32
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1743

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item