Теоретичні підходи до розуміння проблеми професійного самоздійснення практичних психологів у галузі освіти

- Войтович, Марія Володимирівна (2013) Теоретичні підходи до розуміння проблеми професійного самоздійснення практичних психологів у галузі освіти Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (13). pp. 48-53. ISSN 2072-4772

[img]
Preview
PDF
Войтович_1.pdf

Download (276kB)

Abstract

The article examines the phenomenon of personal self-realization. The presented approach to conceptualize the problem of professional self-fulfillment specialists. Features of professional psychologists in the field of education as well as requirements for the individual school psychologist.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: personal self-realization, practical psychologist in education, pro¬fessional development, professional self-realization
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of cognitive psychology
Depositing User: Старший науковий співробітник лабораторії вікової психофізіології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, кандидат психологічних наук, доцент Наталія Миколаївна Панасенко
Date Deposited: 10 Feb 2014 10:21
Last Modified: 10 Feb 2014 10:21
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1700

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item