Використання навчальних об’єктів у комбінованому навчанні системному програмуванню

- Стрюк, А.М. (2012) Використання навчальних об’єктів у комбінованому навчанні системному програмуванню Інноваційні технології як чинник оптимізації педагогічної теорії і практики. Матеріали ІІ Міжнародної наково-практичної конференції (15). pp. 71-75.

[img]
Preview
PDF
stryuk_herson2012.pdf

Download (268kB)

Abstract

В статті розглянуто зміни до технологічної підсистеми методичної системи навчання, що вносить використання організаційної моделі комбінованого навчання у процесі навчання системного програмування. Визначено, що перехід до моделі комбінованого навчання системного програмування надає можливість перетворити статичний зміст навчання у динамічний шляхом уведення до процесу навчання розподіленого управління знаннями засобами системи управління навчанням і формування навчальних модулів з уніфікованих структурних компонентів – навчальних об’єктів. Навчальний об’єкт представлено як сукупність навчальних цілей, навчальних матеріалів, завдань та заходів з контролю знань, що структуровані та описані за допомогою метаданих. Модель навчального об’єкту передбачає зв’язки об’єкту з множиною інших навчальних об’єктів, які пов’язані з ним логічною послідовністю опрацювання навчального матеріалу. Доведено, що важливою складовою проектування змістового наповнення мобільного навчання є аналіз цілей навчання, що на рівні навчального курсу полегшує виділення навчальних об’єктів як найменших, логічно неподільних одиниць навчального матеріалу, а на рівні навчальних об’єктів дозволяє сформулювати його змістові складові.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: комбіноване навчання, навчальний об'єкт, системне програмування
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.4 Software > 004.45 System software
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Information Technologies and Learning Tools > Department of informatization of educational institutions
Depositing User: Андрій Миколайович Стрюк
Date Deposited: 09 Dec 2013 13:30
Last Modified: 30 Sep 2014 15:25
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1273

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item