Теоретико-методологічні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі

- Биков, В.Ю. (2011) Теоретико-методологічні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Теорія і практика використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі: Матеріали спільного розширеного засідання Президії НАПН України, Ради ректорів ВНЗ Одеського регіону і Одеської національної академії зв’язку ім. О.С.Попова (1). pp. 17-27. ISSN 2076-8184

[img]
Preview
PDF
Теоретико-методологічні_засади_використання.pdf - Published Version

Download (173kB)

Abstract

Об’єктивні процеси розвитку суспільства (глобалізація і прискорення світових процесів суспільного розвитку, перехід суспільства до інформаційної стадії свого розвитку, демократизація суспільних відносин, інтеграція суспільних систем та ін.), зокрема ті з них, що здійснюються в напрямі забезпечення поступового та неухильного зростання матеріального добробуту і духовності людини, підвищення рівня її захищеності від можливих суспільних, техногенних і природних небезпек, невпинно і разюче змінюють світ, в якому ми живемо. В теперішні часи зміни в техніці і провідних технологіях, в суспільному житті, відбуваються досить швидко – навіть швидше, ніж тривалість життя одного покоління людей. Одночасно, ці ж об’єктивні процеси створили нові і загострили існуючі суспільні проблеми: науки і освіти, здоров’я населення, дитинства, молоді і сім’ї, безробіття і зайнятості, економічні, екологічні, демографічні, морально-етичні, оборони і безпеки та ін.

Item Type: Article
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of research and learning environment design
Depositing User: Алла Кишкан
Date Deposited: 09 Nov 2013 16:56
Last Modified: 20 Nov 2013 19:36
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1171

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item