Browse by Scientific subject
ВГО, “Арт-терапевтична асоціація”, Інститут соціальної та політичної психології, НАПН України, Благодійна організація, «Перша допомога душі» (США), Міжнародна Асоціація, креативних мистецтв в освіті та терапії, Чернівецький фаховий коледж, технологій та дизайну and Фонд, «Ідилія» (Польща) (2025) Art Therapy Space: Vectors of Healing in Times of War : Proceedings of the 22nd International Interdisciplinary Scientific and Practical Conference (March 21–23, 2025) . Талком, м. Київ, Україна. ISBN 978-617-8352-82-0
- Остапенко, Ірина Віталіївна (orcid.org/0000-0001-6710-5964) (2025) State Educational Policy reing to National Identification of Youth and its Development in Wartime conditions Проблеми політичної психології, 17 (31). pp. 55-66. ISSN 2411-1449
- Остапенко, Ірина Віталіївна (orcid.org/0000-0001-6710-5964) and Соснюк, Олег Петрович (orcid.org/0000-0002-7558-8879) (2025) Applications of artificial intelligence (AI) in brand communication: opportunities, risks and challenges In: Бренд-комунікації: проблеми та рішення. Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної конференції 14 травня 2025 р. . ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, pp. 143-146.
- Скнар, Оксана Миколаївна (orcid.org/0000-0001-7883-680X) and Остапенко, Ірина Віталіївна (orcid.org/0000-0001-6710-5964) (2025) "National pride" Art studio at the Pavlo Chubynsky Academy of Arts: National Self-identification of Youth Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2 (7). pp. 1-4. ISSN 2707-305X
- Скрипник, М.І. (orcid.org/0000-0003-4760-6723) (2025) Development of youth’s civic identity based on an interactive approach: a socio-psychological discourse Habitus (70). pp. 252-257. ISSN 2663-5208
- Скрипник, М.І. (orcid.org/0000-0003-4760-6723) (2025) An interactive approach to the development of civic identity in youth: research perspectives in foreign and domestic socio-psychological studies "Prospects and innovations of science" (Series" Pedagogy", Series" Psychology", Series" Medicine"), 8 (54). pp. 1717-1729. ISSN 2786-4952


Up a level