Browse by Scientific subject
К
- Кобильченко, В.В. (orcid.org/0000-0002-7717-5090) and Омельченко, Ірина Миколаївна (orcid.org/0000-0002-4698-0273) (2025) The structural-functional model of personality hardiness «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)», 4 (50). pp. 1398-1411. ISSN 2786-4952
- Кобильченко, В.В. (orcid.org/0000-0002-7717-5090) and Омельченко, Ірина Миколаївна (orcid.org/0000-0002-4698-0273) (2025) Resilience of the personality of a child with special educational needs in the dimensions of the resource approach In: Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: психолого-педагогічний, корекційно-реабілітаційний, соціальний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, м. Полтава, 1-2 трав. 2025 р. . ПНПУ, м. Полтава, Україна, pp. 74-80. ISBN 978-966-2538-83-0
- Кобильченко, В.В. (orcid.org/0000-0002-7717-5090) and Омельченко, Ірина Миколаївна (orcid.org/0000-0002-4698-0273) (2025) The deprived personality of a child as a consequence of a long-term deprivation situation In: Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції), м. Київ, 25 квітня 2025 р. . Liha-Pres, м. Львів, Україна - м. Торунь, Польща, pp. 65-68. ISBN 978-966-397-507-8
- Кобильченко, В.В. (orcid.org/0000-0002-7717-5090) and Омельченко, Ірина Миколаївна (orcid.org/0000-0002-4698-0273) (2025) Psychological support of schoolchildren with special educational needs as a personality-oriented technology In: Третя Всеукраїнська конференція «Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти» (13 – 14 травня 2025 р.) : збірник наукових праць . ХНПУ імені Г. С. Сковороди, м. Харків, Україна, pp. 143-146.
О
- Омельченко, Ірина Миколаївна (orcid.org/0000-0002-4698-0273) and Кобильченко, В.В. (orcid.org/0000-0002-7717-5090) (2025) The psychological-pedagogical technology forming social intelligence in pre-schoolers with mild-degree intellectual difficulties Особлива дитина: навчання і виховання, 1 (117). pp. 155-169. ISSN 2312-2781