Items where Author is "Вербовецький, Дмитро Володимирович"
- Вербовецький, Дмитро Володимирович (orcid.org/0000-0002-4716-9968) (2024) Selection of criteria for choosing environment components of the gamification In: Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці» (16-17 листопада 2023 р.) (11). Вид-во ЖДУ, м. Житомир, Україна, pp. 159-162.
- Вербовецький, Дмитро Володимирович (orcid.org/0000-0002-4716-9968) (2024) The use of game technologies in the study of cybersecurity in higher education institutions In: Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану : збірник матеріалів. Звітна наукова конференція Інституту цифровізації освіти НАПН України, 23 лютого 2024 р., м. Київ . ІЦО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 16-18. ISBN 978-617-8330-25-5
- Вербовецький, Дмитро Володимирович (orcid.org/0000-0002-4716-9968) (2023) Analysis of the experience of using game technologies in education In: Звітна наукова конференція інституту цифровізації освіти НАПН України «Цифрова трансформація освіти України в умовах воєнного стану» . Інститут цифровізації освіти НАПН України, м. Київ, Україна. (In Press)
- Вербовецький, Дмитро Володимирович (orcid.org/0000-0002-4716-9968) (2023) The influence of the gamification environment on the psychological state of the student In: Цифрова компетентність вчителя нової української школи 2023. Пошук рішень у період війни . Інститут цифровізації освіти НАПН України, м. Київ, Україна. (Submitted)
- Вербовецький, Дмитро Володимирович (orcid.org/0000-0002-4716-9968) (2023) Analysis of the experience of introducing gamification into the educational process Освітній дискурс (43). ISSN 2522-9699 (Submitted)
- Вербовецький, Дмитро Володимирович (orcid.org/0000-0002-4716-9968) and Олексюк, Василь Петрович (orcid.org/0000-0003-2206-8447) (2023) Psychological and pedagogical aspects of using the gamification environment in the preparation of future bachelors of informatics In: XІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи" . Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна. (In Press)
- Вербовецький, Дмитро Володимирович (orcid.org/0000-0002-4716-9968) (2022) Analysis of some software products for the creation of games In: Тези доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і техніці» (ІТОНТ-2022), (Черкаси, 23-25 червня 2022 р.) . ЧДТУ, м. Черкаси, Україна, pp. 197-199.
- Вербовецький, Дмитро Володимирович (orcid.org/0000-0002-4716-9968) and Олексюк, Василь Петрович (orcid.org/0000-0003-2206-8447) (2022) Analysis of some concepts in the theory of gamification of learning In: Звітна науково-практична конференція Інституту цифровізації освіти НАПН України.10.02.2022 р.: збірник матеріалів . ІЦО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 18-20. ISBN 978-617-8226-04-6
- Вербовецький, Дмитро Володимирович (orcid.org/0000-0002-4716-9968) and Олексюк, Василь Петрович (orcid.org/0000-0003-2206-8447) (2022) Key factors of implementing a gamification environment in the process of developing digital competence of bachelors of computer science In: . . (Unpublished)
- Вербовецький, Дмитро Володимирович (orcid.org/0000-0002-4716-9968) and Олексюк, Василь Петрович (orcid.org/0000-0003-2206-8447) (2022) Using the gamification environment in the process of developing the professional digital competence of bachelors of informatics In: Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2022 (Безпечне середовище для учнів та вчителів: виклики та практичні рішення) : зб. матеріалів всеукр.наук.-практ. семінару (Київ, 3 березня 2022 р.) . Інститут цифровізації освіти НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 5-8. ISBN 978-617-8226-10-7
- Вербовецький, Дмитро Володимирович (orcid.org/0000-0002-4716-9968) and Олексюк, Василь Петрович (orcid.org/0000-0003-2206-8447) (2022) An overview of the functionality of the platform for creating Unity 3D games using the example of creating a 2D game In: «Immersive technologies in education»: the collection of materials of the ІI Scientific and Practical Conference with International Participation . ІЦО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 62-66. ISBN 978-617-8226-06-0