- Тарасун, В.В. (orcid.org/0000-0002-4193-6513) and Рождественська, Д.Б. (2002) Діагностика провідного когнітивного стилю дітей з труднощами у навчанні Діагностика і корекція індивідуального розвитку учнів в процесі навчання, 1. pp. 59-68.
Preview |
PDF
Діагностика_провідного_когнітивного_стилю_Рождественська_стаття_2002.pdf - Published Version Download (454kB) |
Abstract
У статті представлено теоретично обгрунтований діагностичний інструментарій для визначення провідного когнітивного стилю дітей з труднощами у навчанні.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | когнітивний стиль, види когнітивних стилів (полезалежність-поленезалежність, імпульсивність-рефлексивність, вузький-широкий діапазон еквівалентності), процес навчання, діти з труднощами у навчання |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Department of research and learning environment design |
Depositing User: | Діна Борисівна Рождественська |
Date Deposited: | 03 Jul 2013 17:49 |
Last Modified: | 21 Jun 2019 14:35 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/971 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |