- Новицький, О.В. and Андрійчук, Н.М. (2013) Модель побудови відкритих інформаційних середовищ для наукових досліджень In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України . ІІТЗН НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 90-91.
Preview |
PDF
Новицкий_Андрийчук_тези_2013.pdf - Published Version Download (69kB) |
Abstract
Наукові установи активно планують та реалізують архіви (репозиторії) своєї наукової продукції. В процесі роботи з електронними ресурсами кожна організація стикається з цілим рядом проблем, що стосуються як одержання доступу до інформаційних ресурсів інших організацій, так і виробництва власної електронної інформації та її поширення. При цьому все більш актуальними стають питання інтеграції інформаційних ресурсів. В останні роки створення систем інтеграції даних стало важливим напрямком практичних розробок інформаційних систем різного призначення, в тому числі і електронних бібліотек (ЕБ) або архівів
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | Модель побудови відкритих інформаційних середовищ, наукові дослідження |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.7 Computer communication. Computer networks |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Department of Computer-oriented systems of education and research |
Depositing User: | н.с. З.В. Савченко |
Date Deposited: | 05 Apr 2013 15:15 |
Last Modified: | 27 Mar 2018 06:55 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/877 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |