Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704) (2014) Дошкольник: коррекционно-развивающая и учебно-воспитательная работа с детьми, имеющими фонетико-фонематическое недоразвитие речи . МОН України.
Preview |
PDF
Посібник_Рібцун.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
У навчально-методичному посібнику з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти, психолінгвістичного та діяльнісного підходів окреслено освітні лінії роботи вихователя та практичного психолога у логопедичній групі для дітей із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення п’ятого та шостого років життя, розкрито окремі змістові аспекти корекційно-розвивальної та навчально-виховної роботи із зазначеною категорією дошкільників. Навчально-методичний посібник адресовано вихователям спеціальних дошкільних навчальних закладів компенсуючого типу для дітей із порушеннями мовлення, практичним психологам, працівникам реабілітаційних центрів. Окремі матеріали посібника можуть використовуватися педагогами груп загального розвитку, вчителями дошкільних відділень загальноосвітніх шкіл для дітей із тяжкими порушеннями мовлення, студентами педагогічних вузів.
Item Type: | Book |
---|---|
Keywords: | дети с фонетико-фонематическим недоразвитием речи, воспитатель, практический психолог, коррекционно-развивающая работа,формирование речевой поликомпетентности |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія логопедії |
Depositing User: | Доктор філософії у галузі педагогіки Юлія Валентинівна Рібцун |
Date Deposited: | 23 Dec 2014 08:49 |
Last Modified: | 03 Aug 2018 15:26 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7553 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |