- Мося, І.А. (orcid.org/0000-0001-7641-3352) (2025) Особливості застосування технології проєктного навчання у професійному розвитку викладачів фахових коледжів In: Інноваційна професійна освіта. Розвиток професійної освіти в умовах війни, повоєнного відновлення та євроінтеграції України: матеріали XІХ Всеукраїнської науково-практичної (звітної) конференції Інституту професійної освіти НАПН України , 1 (22). ІПО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 173-182. ISBN 978-617-8167-21-9
![]() |
Text
Тези на вебінар Мося І.(18.03.25).pdf - Published Version Download (594kB) |
Abstract
The article defines the features, characteristics, and conditions for applying the project method in the development of professional competence of teachers of a vocational college. The structure of the project learning technology is proposed, consisting of three stages (project launch; implementation; defense) and nine stages that reflect the components of real research activities. The conclusion is made about the feasibility of organizing training sessions for the development of innovative knowledge, skills, and abilities among teachers.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
![]() |
View Item |