- Ворона, В.О. (orcid.org/0000-0002-6944-3833) (2014) Cluster approach in professional training of future marketing specialists In: Проблеми реформування регіональної економіки на засадах кластерного підходу: Збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Харків, 21 листопада 2014 р. . Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Харків, Україна, pp. 82-83.
![]() |
Text
КЛАСТЕРНИЙ ПІДХІД В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНIX ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ.pdf Download (201kB) |
Abstract
The cluster approach is considered as a promising strategy for the professional training of future marketing specialists.The advantages of integrating the educational process with the activities of real industry clusters are substantiated, which contributes to the formation of practical skills, a deeper understanding of the specifics of the market, and an increase in the competitiveness of graduates.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
![]() |
View Item |