Digital Library NAES of Ukraine

Formal and non-formal education as factors for improving teachers' pedagogical skills

- Купрієвич, Вікторія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-8196-8309) (2024) Formal and non-formal education as factors for improving teachers' pedagogical skills In: Проблеми та інновації в математичній, цифровій, природничій і професійній освіті: збірник матеріалів ХVІІ-ї Міжнародної науково-практичної онлайні нтернет конференції, м. Кропивницький, 20 – 27 червня 2024 року . Інформаційний відділ ЦДУ ім. В. Винниченка, м. Кропивницький, Україна, pp. 37-39.

[thumbnail of _тези_ С. 37-39 .pdf] Text
_тези_ С. 37-39 .pdf - Published Version

Download (600kB)

Abstract

Theses emphasize the issue of the concept of continuous education, which is based on the need for lifelong learning and the demand for competent specialists. The author proved that in the modern Ukrainian and world scientific discourse there is a problem of determining methodological guidelines and finding resources to ensure the continuous education of adults in the conditions of formal and informal education.

Item Type: Book Section
Keywords: Formal and informal education, development, teaching staff, teaching skills, lifelong learning
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 374 Education and training out of school. Further education
Divisions: State institution of higher education «University of educational management» > Центральний інститут післядипломної освіти > Department of Professional and Higher Education
Depositing User: Вікторія Олександрівна Купрієвич
Date Deposited: 02 Aug 2024 09:55
Last Modified: 02 Aug 2024 09:55
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742000

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item