- Байдик, І.А. (orcid.org/0009-0009-7246-8191) and Гриб'юк, О.О. (orcid.org/0000-0003-3402-0520) (2024) Methods and tools for developing a puzzle game application using immersive technologies In: Математичні дослідження здобувачів вищої освіти і молодих учених як підгрунтя технічного та економічного відновлення України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених . ХНАДУ, м. Харків, Україна, pp. 120-133.
Text
Гриб'юк-Байдик -Харків-2024+.pdf - Published Version Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (430kB) | Request a copy |
Abstract
The use of immersive technologies in the process of developing puzzle game applications opens up new opportunities for the creativity of game designers, enriching the arsenal in the process of designing and programming the game, as a result, the game experience is enriched, becoming exciting and emotionally rich for players. An example of the software implementation of the Tetris game using immersive technologies as tools to ensure the development of a future engineer is considered.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |