- Гуменна, О.В. (orcid.org/0000-0002-3725-5272) and Виноградська, Г.Є. (orcid.org/0000-0001-7839-9304) (2023) Features of teaching business disciplines for the formation of design and arts specialists: branding of creative projects" In: Тенденції розвитку дизайну, дизайн-освіти та мистецтвознавства: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 19 травня 2023 р. . Арт академія сучасного мистецтва імені Сальвадора Далі, м. Київ, Україна, pp. 21-24.
Text
Особливості викладання бізнес-дисциплін для формування фахівців з дизайну та мистецтв .pdf - Published Version Download (415kB) |
Abstract
Graduates of design higher education institutions should have a good understanding of the logical and conceptual aspects of brand creation; methods of structural analysis and rules of brand content; feel the variety of creative and graphic developments; to own forms of marketing research and strategies of advertising activities.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |