- Сєрова, Галина Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9155-1550) (2023) Integration as a leading approach to structuring the content of social science education in Ukrainian schools in the 20s and 30s of the 20th century In: Сьомі Ґеретівські читання: наукові статті, тези доповідей та інші матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 22 вересня 2023 року) . ТОКІППО, м. Тернопіль, Україна, pp. 284-288.
Text
Сєрова_Збірник VІІ Ґеретівські читання RTF(1)-284-288.pdf Download (479kB) |
Abstract
Theses examine the period of the 20s - early 30s of the 20th century, when the integrated structuring of the content of social science education on an interdisciplinary basis and the development of integrative principles in social science education were introduced in Ukrainian schools. The experience of implementing comprehensive training programs into school practice is presented.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |