- Ілійчук, Любомира Василівна (orcid.org/https://orcid.org/0000-0003-4274-6903) (2022) СУЧАСНІ СТАНДАРТИ ТА ПОКАЗНИКИ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія: Педагогіка. Соціальна робота., 7. pp. 47-59.
Text
188-Текст статті-432-2-10-20230120.pdf Download (836kB) |
Abstract
Актуальність науково-оглядової розвідки визначається сучасними глобалізаційними процесами, які зумовлюють необхідність забезпечення якості вищої освіти, її інтеграцію у європейський і світовий освітній простір, що є однією із ключових цілей реформування системи вищої освіти в Україні.У статті обґрунтовано ключові положення щодо забезпечення якості вищої освіти у контексті вимог чинного законодавства і міжнародних стандартів. Розглянуто міжнародні та вітчизняні стандарти оцінювання якості професійної підготовки майбутніх фахівців. Здійснено огляд наукових робіт різних авторів, які визначають критерії і показники оцінювання якості вищої освіти у сучасних університетах.Зауважено, що важливим інструментом оцінювання якості вищої освіти є комплексне вивчення громадської думки здобувачів, яке дозволяє швидко й оперативно отримати інформацію про якість надання освітніх послуг. Представлено результати опитування студентів щодо необхідності підвищення якості вищої освіти, застосування показників її оцінювання.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | якість, вища освіта, якість вищої освіти, забезпечення якості, критерії і показники оцінювання якості, професійна підготовка |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Experimental laboratory |
Depositing User: | Доцент Любомира Василівна Ілійчук |
Date Deposited: | 12 Oct 2023 12:50 |
Last Modified: | 12 Oct 2023 12:50 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736929 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |