- Богданець-Білоскаленко, Наталія (orcid.org/0000-0001-6793-8018) (2023) Tandem method in the context of multilingual education: European and Ukrainian experience In: Україна на шляху відновлення: завдання науки і освіти в європеїзації держави : матеріали Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 17–19 травня 2023 року) . Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 238-240.
Text
vseukrayinska-mizhgaluzeva - naukovo-praktichna-onlayn-konferenciya-ukrayina-na-shlyahu-vidnovlennya - zavdannya-nauki-i-osviti-v-yevropeyizaciyi-derzhavi_publications-238-240 (1).pdf - Updated Version Download (255kB) |
Abstract
Formation of the multilingualism of education seekers requires the modernization of the language education industry, the active involvement of innovative personal-oriented methods and technologies of language learning, among which the tandem method (from the English tandem - a bicycle for two or three people) occupies a prominent place, which involves autonomous (independent ) learning of another language and culture by two partners with different native languages working in pairs, based on direct immersion in the language during communication.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |