- Байдик, І.А. (orcid.org/0009-0009-7246-8191) and Гриб'юк, О.О. (orcid.org/0000-0003-3402-0520) (2023) Development of the game "Sea Battle" with the help of object-oriented programming In: Фундаментальні та прикладні математичні проблеми у наукових дослідженнях здобувачів ЗВО і молодих учених: творчий розвиток ідей: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених . ХНАДУ, м. Харків, Україна, pp. 19-24.
Text
Гриб'юк-Байдик -Харків-2023+.pdf - Published Version Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution No Derivatives. Download (350kB) | Request a copy |
Abstract
IT education is one of the tools for training future specialists who are able to think creatively and create innovative software systems. The article considers an example of the software implementation of the game "Sea Battle" using the technology of object-oriented programming with explicit separation of states and SWITCH technology as tools to ensure the development of a future engineer.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |