- Вовченко, О.А. (orcid.org/0000-0002-4399-0118) (2023) Congruent lifestyle of a child with special educational needs: dynamics of development In: Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : Матеріали ІІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 23–24 квітня 2023 р.) . ТНПУ ім. В. Гнатюка, м. Тернопіль, Україна, pp. 53-56. ISBN 978-617-595-125-5
Text
Tezu_Inklyz_osvita-53-56.pdf - Published Version Download (422kB) |
Abstract
The category of "congruence" is defined as the degree of correspondence between what the child says, broadcasts, demonstrates and what he really experiences. This is a phenomenon that characterizes the differences between experience and awareness, the consciousness of a child, in particular a child with OOP. A high level of congruence indicates that knowledge, experience and consciousness are formed in the same way, equally and in different ways. The period when there are differences between awareness, experience and the "proclamation" of experience in scientific circles is called incongruence.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | До збірника увійшли статті, подані на ІІІ Всеукраїнську міждисциплінарну науково-практичну конференцію з міжнародною участю, яка відбулася 23–24 квітня 2023 р. на базі інклюзивно-ресурсного центру Тернопільського національного педагогічного університеті імені Володимира Гнатюка. У матеріалах висвітлені результати наукових досліджень з проблем впровадження інклюзії у сферу освіти. Зокрема, розкриті питання складових інклюзивного середовища закладу освіти; організації освітнього процесу в умовах пандемії для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами; інклюзивної компетентності педагогів нового покоління; ресурсного аспекту системи інклюзивної освіти; методики організації навчання в умовах інклюзії; управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання; інституційного аудиту та стратегування інклюзивного розвитку закладу освіти; медичного, психологопедагогічного та корекційно-реабілітаційного супроводу здобувачів освіти; командної роботи з організації інклюзивного едукаційного процесу; універсального дизайну та інженерного забезпечення функціонування інклюзивного закладу освіти; взаємодії соціальних та державних інституцій у реалізації інклюзії в освітній сфері; нормативноправових засад інклюзивного освітнього процесу; світового досвіду упровадження принципів інклюзії в освітню галузь. |
Keywords: | special psychology, congruent lifestyle, child with special educational needs, dynamics of development |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Department of education of children with hearing disabilities |
Depositing User: | Зав.від. С.В. Литовченко |
Date Deposited: | 12 Jul 2023 20:02 |
Last Modified: | 12 Jul 2023 20:02 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736122 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |