- Назаренко, Тетяна Геннадіївна (orcid.org/0000-0001-7354-5245) (2023) Formation of tourist knowledge by means of school geography In: Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу територіальних громад: (проводиться в рамках туристичного фестивалю «GoodoK_Fest») : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Гайворон, 26-28 трав. 2023 р.) . Візаві, м. Умань, Україна, pp. 173-177.
Text
Назаренко_тези.pdf Download (533kB) |
Abstract
The article emphasizes that, tourism as a socio-economic phenomenon is the object of study of many sciences: economics, geography, local history, history, ecology, law, politics, medicine, psychology and sociology, cultural studies, etc. The author, summarizing what has been said, concludes that the study of tourism can take place according to the sectoral or problem principle.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |