- Легкий, О.М. (orcid.org/0000-0001-8934-7390) (2022) Game activity as a factor in the development of cognitive abilities of children with visual impairments In: Діти з порушеннями зору: від задатків до обдарованості. Дитина в умовах війни (в рамках Всеукраїнського онлайн-марафону до Дня науки) : матеріали Всеукраїнського тифлофоруму 16 травня 2022 р. . Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 36-42.
Text
Легкий Збірник тез 16.05.2022-36-42.pdf Download (171kB) |
Abstract
Preschool age is a unique and decisive period in which the foundations of personality are laid and social competence is formed. Learning through play can and should be fun. To implement such an approach, it is necessary that game educational technologies developed for teaching preschoolers contain a clearly defined and step-by-step system of game tasks and various games.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |